eindom er software til ejendomsadministration, der gør livet nemmere for udlejere, ejendomsadministratorer, ejendomsinvestorer, asset managers, revisorer og advokater.
eindom opsætter ejendoms- og regnskabssystem, hvor alt er inkluderet i ét samlet abonnement.
Spar både tid og penge med vores automatiske processer og nyd dit nye overskud og overblik
Automatiser din ejendomsadministration med alle vores funktioner
Vi opkræver automatisk og registerer indbetalinger
Automatisk bogføring til enten
e-conomic eller Dinero
Automatisk huslejeregulering via f.eks. Nettoprisindekset
Opret let et forbrugsregnskab til dine lejere
Hurtigt overblik over alle dine lejers restancer.
Automatisk rykkerflow, med påkravsdannelse
Er du udlejer, og ønsker du en platform til at håndtere det hele?
Så er eindom lige noget for dig!
Eindom automatiserer både din opkrævninger, bogføringer, huslejereguleringer og restancelister.
Lejekontrakter, rykkere og andre standard dokumenter ligger helt automatisk på platformen.
Spar tid, automatiser dine processer og fokuser på din kerneforretning!
Er du ejendomsadministrator, og ønsker en platform til at samle alle dine kunder?
Så er eindom lige noget for dig!
Du får det fulde overblik over alle dine kunder, og kan hurtigt tilgå dem enkeltvis.
Alt hvad der har med opkrævninger og bogføring at gøre, klarer eindom helt automatisk.
Kommunikation med en eller flere lejere, er også hurtigt klaret med vores kommunikationsmodul.
Du får den komplette værktøjskasse, til at administrere alle dine kunder, på en gang.
Har du flere kunder, med ejendomsadministration i din portefølje?
Så er eindom lige noget for dig!
Vi integrerer med både Visma e-conomic, Visma dinero og Microsoft Business Solution.
Det betyder, at alle opkrævninger og alle indbetalinger helt automatisk bliver bogført det korrekte sted.
På de forskellige integrationer, styrer du selv om det skal være på debitorniveau, om der skal afdelinger/dimensioner på ejendommene og lejemålene, og om du vil bruge din egen, eller ønsker at benytte eindoms kontoplan.
Er I en ejer- eller andelsforening, der er meget engageret i driften af jeres forening?
Foretager I de det meste af den daglige drift selv, og bruger kun administrator i meget lille omfang?
Med eindom er det nemt at blive selvadministrerende, og vi hjælper jer i gang på platformen.
Fremfor at betale en administrator dyrt for at varetage foreningens daglige administration, kan I i stedet blive selvadministrerende.
“Må sige det fungerer perfekt, det er uanset om man har 2 eller 500 lejemål så kan man bruge det. I dag bruger jeg kun 2 timer pr. md. på eindom.”
“Vi har hos KOBE ApS været rigtig glade ved eindom indtil videre, grundet den gode kundesupport, men også det overblik som eindom giver.”
"Holdet bag eindom er enormt professionel og servicemindet, og der er opstået et super godt samarbejde mellem os."
Som udgangspunkt er det gratis at komme i gang med eindom og du behøver ikke engang et kreditkort.
Har du brug for at prøve nogle af funktionerne fra en af vores større pakker så kan du altid tage kontakt til os og høre om mulighederne.
Nej, du kan have lige så mange brugere som du har behov for tilknyttet til dit selskab i eindom.
Det har aldrig været nemmere at opkræve husleje, vælg mellem Betalingsservice, MobilePay eller manuelle fakturaer.
Når der bliver opkrævet så går pengene direkte ind på din konto, vi fungerer altså ikke som et mellemled og pengene rører aldrig vores konto.
Du kan bogføre helt automatisk ved at vælge en af vores integrationer til enten dinero eller e-conomic (flere kommer).
Du har også mulighed for at eksportere alt relevant data fra eindom hvis du ønsker at bogføre manuelt.
Du er altid velkommen til at kontakte os, vi sidder klar til at besvare alle spørgsmål du måtte have