Hvem er eindom for
/
Andelsboligforening

Optimer din andelsboligforening med eindom

Administrer din andelsboligforening med eindom.

Med eindom kan andelsboligforeninger nemt administrere deres ejendomme og foreningens økonomi.

Saml alle oplysninger ét sted

Vores software giver jer mulighed for at centrere alle relevante oplysninger om boligerne, andelshavere, og foreningens regnskab på ét sted. I kan oprette og vedligeholde digitale ejendomsregistre, håndtere medlemsoplysninger, og overvåge betaling af fællesudgifter og kontingenter. eindom gør det også nemt at generere og administrere budgetsager, vedligeholdelsesplaner og dokumenter som f.eks. generalforsamlingsreferater.

Dertil er det intuitivt og overskueligt at foretage et andelsskifte, hvis beboere fraflytter eller flytter ind i ejendommen. eindom gør det muligt at oprette ubegrænsede antal brugere således alle medlemmer i f.eks. bestyrelsen kan tilgå softwaren. eindom har prædefineret forskellige rolletyper, således alt fra revisoren til viceværten kan inviteres.

Mulighed for at tildele brugere forskellige roller

Jer som er i andelsboligforeningen kan selv styre, hvor meget data de forskellige inviterede brugere har adgang til. eindoms beskedmodul muliggør, at mail og sms beskeder kan udsendes til beboerne. Alt bliver gemt på både lejer- og selskabsniveau. Der kan laves fælles beskeder til alle beboere eller nøjes med blot en besked. 

Kom godt i gang

Lyder det interessant for jeres boligforening, og vil I gerne gøre nærmere ?

kontakt os i dag - Vi sidder klar til at få jer godt i gang.

Kom i gang med eindom i dag