Ejendomsadministration i københavn

eindom er også for dig med ejendomme i københavn

eindom i københavn

Eindom beskæftiger sig med ejendomsadministration i København og resten af Danmark, da du hos Eindom får adgang til en online platform. Vores platform er bygget op omkring digitale og moderne løsninger, og det er skabt til dig, der administrerer fast ejendom, og som leder efter en professionel og smart løsning til at administrere dette på. Vi henvender os til alt fra store, mellemstore og små virksomheder. Ingen ejendom er for stor til os, og vi finder altid den bedste løsning til dig!

Lad eindom stå for din ejendomsadministration

Det er altså på mange måder en mere effektiv løsning for dig at få os til at stå for din ejendomsadministration i København – og så er vi tilmed de billigste på markedet. Hvis du har lyst til en uforpligtende samtale om, hvordan vi kan hjælpe dig med din ejendomsadministration, så er du velkommen til at ringe til os på 70 20 90 97, sende os en mail på support@eindom.dk eller udfylde vores kontaktformular.

Hvad er ejendomsadministration?

Ejendomsadministration kan dække over mange forskellige ydelser. Hos eindom samler vi alle kernefunktionerne i en brancheløsning, hvor du nemt kan automatisere og digitalisere din ejendomsadministration og placere det hele sikkert i den digitale og usynlige sky. Under begrebet ejendomsadministration hører der fem kernefunktioner til, og dem skal du høre mere om herunder.

Kernefunktioner til ejendomsadministration 

1: Opkrævninger

Ved hjælp af Betalingsservice og Mobilepay står vi for opkrævning af dine lejeres faste indbetalinger. Disse opkrævninger bliver automatisk sendt ud til lejeren efter aftale, og indbetalingen bliver afstemt, så snart pengene er i din bank. Skal lejen reguleres, sker det helt automatisk. 

2: Bogføring

Hos os får du automatisk bogføring af alle posteringer. Du kan nemt integrere dit regnskabssystem med eindom. På den måde kan vi sende opkrævninger, finansbilag, indbetalinger osv. videre i systemet og helt automatisk bogføre dem. Dette giver dig nemt et overblik over din bogføring af dine opkrævningstyper. 

3: Overblik og skalerbarhed

Ved hjælp af vores platform er alt dine ejendomsdata samlet på et sted. Du kan tilgå platformen fra alle dine enheder og på den måde holde styr på alle dine kunder og ejendomsselskaber på én gang. At du kan tilgå vores platform fra alle enheder, gør det nemt for dig at holde et overblik – selv på farten. 

4: Din administration 

Hos eindom giver vi dig de bedste værktøjer til bedst muligt at drive din administration. Vi har gjort det nemt for dig at tilpasse vores platform, så den opfylder dine ønsker og behov for at effektivisere din ejendomsadministration. Med eindom er der mulighed for at oprette flere selskaber med uendeligt antal brugere på forskellige niveauer.

5: Integrationer 

Vores digitale platform muliggør mange forskellige integrationer med virksomheder på tværs af alle funktioner. Vi er hele tiden i gang med at udvide disse integrationer med nye løsninger. Det gør vi for at du på sigt kan få mere og mere af din administration hos eindom.

 

Vi henvender os til boligadministratorer i København

Det er vores fornemmeste opgave at gøre livet nemmere for udlejere, ejendomsadministratorer, ejendomsinvestorer, asset managers, revisorer og advokater. Har du lyst til at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig? Så kan du tage kontakt til os på flere måder. Ring på 70 20 90 97, send en mail på support@eindom.dk eller udfyld vores kontaktformular.

Kom i gang med eindom i dag