Inddel din ejendomsadministration i roller

Vi har gjort det meget nemmere for dig at administrere, hvilke adgange og roller dine medarbejdere skal have.

Inddel din ejendomsadministration i roller

Vi har i eindom lanceret featuren, der gør det muligt at inddele dit team i roller, så du kan styre hvem i din administration, der får adgang til bestemte informationer og data 💻

Vi har tilføjet følgende roller:

  • Ejer - Alle rettigheder.
  • Administrator - Alle rettigheder, på nær opdatering af selskab og brugere.
  • Regnskabsmedarbejder - Rettigheder til at se og oprette økonomiske data,
  • Medhjælper - Rettigheder til at se data og oprette lejere, dokumenthåndtering mm.
  • Vicevært - Rettigheder til at se data. Viceværten kan lave lejermeddelelser og flyttesyn.
  • Kiggeadgang - Rettigheder til at se data, men kan ikke oprette eller ændre data.


Dette foregår selvfølgelig uden, at der bliver gået på kompromis med GDPR.